Ξεκίνησαν οι εργασίες για τη δημιουργία νέας αίθουσας στο 12ο Νηπιαγωγείο

Στέλιος Μαμαλάκης: Διασφαλίζουμε τη στέγαση όλων των νηπίων της περιοχής –Ένα διαχρονικό και δίκαιο αίτημα των γονέων σύντομα ικανοποιείται
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει η ανέγερση μιας νέας, σύγχρονης αίθουσας στο 12ο Νηπιαγωγείο.
Η παρέμβαση αυτή έρχεται να δώσει οριστική λύση στο έντονο πρόβλημα πληρότητας που αντιμετώπιζε το σχολείο, το οποίο μέχρι πρότινος αδυνατούσε να εξυπηρετήσει το σύνολο των νηπίων της περιοχής.
Η νέα προσθήκη θα καλύψει τις αυξημένες ανάγκες των κατοίκων, διασφαλίζοντας ότι κανένα παιδί δεν θα αναγκαστεί να μετακινηθεί εκτός της γειτονιάς του.

Το έργο αφορά στη δημιουργία μιας προκατασκευασμένης αίθουσας υψηλών προδιαγραφών. Παράλληλα με τον χώρο διδασκαλίας, η νέα δομή θα περιλαμβάνει και ειδικά διαμορφωμένο χώρο γραφείων για τις ανάγκες των εκπαιδευτικών, βελτιώνοντας σημαντικά τις συνθήκες εργασίας τους. Οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση του κτιρίου προχωρούν με γοργούς ρυθμούς. Στόχος είναι η ανέγερση να έχει ολοκληρωθεί το επόμενο διάστημα, προκειμένου η αίθουσα να μπορεί να αξιοποιηθεί τη νέα σχολική χρονιά. Ήδη έχει τοποθετηθεί η βάση από οπλισμένο σκυρόδεμα.
Σημειώνεται ότι η χρηματοδότηση της αίθουσας είναι πλήρως εξασφαλισμένη μέσω της ΚΤΥΠ ΑΕ (Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.).
Στο σημείο των εργασιών βρέθηκαν ο Δήμαρχος, Στέλιος Μαμαλάκης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Βιώσιμης Ανάπτυξης, Γεώργιος Κάππος, η Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτιστικής Ανάπτυξης, Αγγελική Σαραβελάκη, καθώς και Γιώργος Ταμπακόπουλος Αντιδήμαρχος Αυτεπιστασίας, Πρασίνου και Αστικής Πανίδας, προκειμένου να επιβλέψουν από κοντά την εξέλιξη του έργου.














