Γυναικοκτονία στην Καλαμάτα: «Αν με ξαναχτυπήσεις, θα καλέσω την Αστυνομία» – 41χρονος άνδρας μαχαίρωσε πολλαπλές φορές τη 39χρονη σύζυγό του μέσα στο σπίτι τους… Η υπόθεση αυτή αναμένεται να διαλευκανθεί πλήρως μέσα από τα πορίσματα του ιατροδικαστή
Γυναικοκτονία στην Καλαμάτα: «Αν με ξαναχτυπήσεις, θα καλέσω την Αστυνομία» – Τι αποκαλύπτουν γείτονες
EUROKINISSI) PHOTO NIKHTAS KOTSIARIS
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ieidiseis.gr, μια νέα γυναικοκτονία στην Καλαμάτα αποκαλύφθηκε, τις πρώτες ώρες της Δευτέρα (1/6), αφού ένας 41χρονος άνδρας μαχαίρωσε πολλαπλές φορές τη 39χρονη σύζυγό του μέσα στο σπίτι τους.
Το άγριο έγκλημα διαπράχθηκε στο υπνοδωμάτιο, ενώ τα δύο ανήλικα παιδιά τους, 6 και 10 ετών, βρίσκονταν σε διπλανό δωμάτιο. Η Αστυνομία κλήθηκε όταν γείτονες, που άκουσαν δυνατές φωνές και τις δραματικές εκκλήσεις της γυναίκας για βοήθεια, ειδοποίησαν τις Αρχές. Οι αστυνομικοί βρήκαν την 39χρονη αναίσθητη, με σοβαρά τραύματα από μαχαίρι σε όλο το σώμα και το κεφάλι.
Μαρτυρίες για τη γυναικοκτονία στην Καλαμάτα
Η τοπική κοινωνία παραμένει σοκαρισμένη. Τα στοιχεία που έρχονται στο φως, δείχνουν μια ζωή γεμάτη φόβο και συνεχόμενη κακοποίηση. Οι γείτονες γνώριζαν για την τεταμένη κατάσταση, καθώς οι εντάσεις και οι καυγάδες ήταν συχνές στο διαμέρισμα, προκαλώντας αναστάτωση στη γειτονιά.
Ειδικότερα, σύμφωνα με μαρτυρίες που κατέθεσαν γείτονες στην ΕΡΤ, το θύμα είχε προσπαθήσει πολλές φορές να θέσει όρια και να αμυνθεί από την επιθετικότητα του 41χρονου. Οι μάρτυρες ανέφεραν ότι η 39χρονη είχε προειδοποιήσει τον σύζυγό της, φωνάζοντάς του σε προηγούμενους καβγάδες «αν με ξαναχτυπήσεις, θα καλέσω την Αστυνομία». Αυτό αποδεικνύει ότι η σωματική βία ήταν μια οδυνηρή πραγματικότητα που υπέφερε επί καιρό.
Πάντως, το οικογενειακό δράμα κορυφώνεται με τον πιο τραγικό τρόπο για τα ανήλικα παιδιά της οικογένειας, τα οποία ήταν παγιδευμένα μέσα στο σπίτι την ώρα της δολοφονίας. Τα παιδιά, 6 και 10 ετών, ήταν κλεισμένα στο διπλανό δωμάτιο, πολύ κοντά στο σημείο της φονικής επίθεσης του πατέρα τους εναντίον της μητέρας τους.
Τι ισχυρίστηκε ο δράστης
Ο 41χρονος, κατά την απολογία του στην Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας, παρουσίασε μια εκδοχή σύμφωνα με την οποία ξύπνησε και αντίκρισε τη σύζυγό του να στέκεται πάνω από το κεφάλι του κρατώντας μαχαίρι. Ισχυρίστηκε ότι ακολούθησε πάλη μεταξύ τους, κατά τη διάρκεια της οποίας κατάφερε να αρπάξει το όπλο και τελικά τη σκότωσε.
Ωστόσο, τα ευρήματα της αστυνομικής έρευνας αντικρούουν τον ισχυρισμό αυτό. Η 39χρονη έφερε πολυάριθμα τραύματα, ενώ ο ίδιος ο δράστης δεν παρουσίαζε κανένα αμυντικό τραύμα, γεγονός που καθιστά αδύνατη τη θεωρία περί πάλης. Παράλληλα, οι αστυνομικοί δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο ο 41χρονος να τοποθέτησε ετεροχρονισμένα το μαχαίρι στο χέρι της νεκρής γυναίκας, επιχειρώντας να σκηνοθετήσει τη σκηνή του εγκλήματος και να μετακυλήσει τις ευθύνες στο θύμα. Η υπόθεση αυτή αναμένεται να διαλευκανθεί πλήρως μέσα από τα πορίσματα του ιατροδικαστή.