Μια σημαντική κοινωνική και διοικητική υποδομή παραδίδεται στους πολίτες του Ελληνικού – Αργυρούπολης με τη λειτουργία του νέου ΚΕΠ Αργυρούπολης, ενισχύοντας την καθημερινή εξυπηρέτηση των δημοτών και αναβαθμίζοντας ουσιαστικά την επαφή του πολίτη με τις δημόσιες υπηρεσίες – Ο Δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης Γιάννης Κωνσταντάτος σας προσκαλεί στην Τελετή Εγκαινίων του νέου ΚΕΠ Αργυρούπολης, την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026 – Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα
Μια νέα δημόσια υποδομή αποτελεί μια επένδυση στη λειτουργικότητα, την αξιοπρέπεια και τη σύγχρονη εικόνα της πόλης
Ο Δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης Γιάννης Κωνσταντάτος σας προσκαλεί στην Τελετή Εγκαινίων του νέου ΚΕΠ Αργυρούπολης, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 28 Μαΐου και ώρα 19:30, επί της Λ. Κύπρου 70 & Δωδεκανήσου, στην Αργυρούπολη.