ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ 1 ΟΥ ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ ΑΛΙΜΟΥ
«Τα γλυπτά στον δημόσιο χώρο όχι μόνο δικαιώνουν την τέχνη, αλλά σταδιακά διαμορφώνουν τους ανθρώπους.»
Θόδωρος Παπαγιάννης

Ο Δήμος Αλίμου και η Περιφέρεια Αττικής σάς προσκαλούν στην Τελετή Λήξης του 1ου Συμποσίου Γλυπτικής στον Άλιμο, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 26 Μαΐου 2026 και ώρα 19:00 στον Λόφο Πανί (Ευωνύμου & Σ. Βέννη).

Οι καταξιωμένοι γλύπτες Θόδωρος Παπαγιάννης, Βασίλης Βασίλη, Χρήστος Λαζαράκης, Δημήτρης Σκαλκώτος και Γιώργος Σταματόπουλος ολοκλήρωσαν τα έργα που δημιούργησαν δουλεύοντας για ένα σχεδόν μήνα στον ανοιχτό χώρο του λόφου
μπροστά στους πολίτες, ενώ οι δημιουργίες τους αποτελούν πλέον την υπαίθρια γλυπτοθήκη του Δήμου Αλίμου.

Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ξεναγηθεί στον χώρο του Συμποσίου από τους ίδιους τους δημιουργούς, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τα έργα τους και θα μιλήσουν για την καλλιτεχνική διαδικασία, την έμπνευση και τα υλικά τους.













