19 η Μαΐου Ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων
Η αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ποντίων αποτελεί καταδίκη κάθε μιλιταριστικού, φασιστικού, ρατσιστικού καθεστώτος. Είναι κραυγή για να πάψουν πολιτικές απαρτχάιντ και να σταματήσει η συνεχιζόμενη σήμερα γενοκτονία των Παλαιστινίων.













