Η ηγεσία του υπουργείου απάντησε αρνητικά στα αιτήματα των εργαζομένων
Χωρίς θετικό αποτέλεσμα η συνάντηση Υπ. Εσωτερικών – ΠΟΕ-ΟΤΑ για τα προβλήματα των εργαζομένων
Την Τρίτη 19 Μάη θα συνεδριάσει το Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΕ ΟΤΑ, προκειμένου να συζητήσουν και να συνεκτιμήσουν τα αποτελέσματα από την σημερινή προγραμματισμένη συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου εσωτερικών.

Σύμφωνα με στελέχη της ΠΟΕ-ΟΤΑ από τη σημερινή συνάντηση τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΟΕ-ΟΤΑ έφυγαν χωρίς να ακούσουν καμία θετική απάντηση στα ζητήματα που είχαν θέση (μονιμοποίηση εργαζομένων στις κοινωνικές δομές που εργάζονται με συμβάσεις ΕΣΠΑ Παιδικοί Σταθμοί, ΚΔΑΠ, ΚΔΑΠ ΜΕΑ, Κέντρα Κοινότητας, ΚΗΦΗ, χρηματοδότηση κοινωνικών δομών των δήμων, κατάργηση της αντεργατικής διάταξης του Νόμου Ν.Δ/Βορίδη για την μετατροπή συμβάσεων σε αορίστου χρόνου με δικαστική απόφαση), με την προηγούμενη μαζική απεργιακή κινητοποίηση τους.
Φωτο: Από την σημερινή συνάντηση Υπ. Εσωτερικών -ΠΟΕ-ΟΤΑ
Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές η ηγεσία του ΥΠΕΣ, δεν εμφάνισε καμιά ουσιαστική πρόταση που να απαντά θετικά στα αιτήματα του κλάδου. Το υπουργείο απορρίπτει κάθε σκέψη για μονιμοποίηση των συμβασιούχων μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ, επιμένει και στην εφαρμογή της διάταξης Βορίδη. Υπενθυμίζουμε ότι στην προηγουμένη συνάντηση η Εκτελεστική Επιτροπή «πανηγύριζε» γιατί το υπουργείο έλεγε θα συζητήσουμε από μηδενική βάση για τους συμβασιούχους εργαζόμενους στις κοινωνικές δομές και αυτό το θεωρούσε η ηγεσία της ΠΟΕ-ΟΤΑ επιτυχία.
-
Να επισημάνουμε ότι η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΟΕ-ΟΤΑ (Συν. Ανατροπή, ΔΑΣ/ΠΑΜΕ, ΔΑΚΕ, ΑΣΚ) δεν είχε κάνει δεκτό το αίτημα των παρατάξεων που εκπροσωπούνται στο Γενικό Συμβούλιο της ομοσπονδίας και το αίτημα του Συντονιστικού Εργαζομένων Συμβασιούχων- ΕΣΠΑ να παραβρίσκονται στη συνάντηση της ΠΟΕ-ΟΤΑ με το Εσωτερικών.












