H πραγματική αξία κάθε δημόσιου χώρου μετριέται από το αποτύπωμα που αφήνει στη ζωή της κοινωνίας.
Η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας αποκτά πραγματική αξία όταν επιστρέφει στην κοινωνία και βελτιώνει την καθημερινότητα των πολιτών ανέφερε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής ασφάλισης Νίκη Κεραμέως.

Η συμφωνία του Υπουργείου Εργασίας, του e-ΕΦΚΑ και του Δήμου Κηφισιάς για την παραχώρηση χρήσης τμήματος ακινήτου του e-ΕΦΚΑ, επί των οδών Μπακογιάννη και Χαριλάου Τρικούπη, για τη λειτουργία της Λαϊκής Αγοράς της Δημοτικής Ενότητας Κηφισιάς, αναδεικνύει ακριβώς αυτή τη φιλοσοφία, δημόσια περιουσία με κοινωνικό αποτύπωμα και ανταποδοτικό όφελος για την κοινωνία.
Παράλληλα τονίζει ότι πρόκειται για μια παρέμβαση που συνδυάζει την αξιοποίηση ανενεργών δημόσιων ακινήτων με την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, της πρόσβασης των πολιτών σε ποιοτικά προϊόντα και της εύρυθμης λειτουργίας της πόλης.
Είναι σημαντικό η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας να έχει κοινωνικό αποτύπωμα, να έχει θετικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα του πολίτη.
Το Υπουργείο Εργασίας και ο e-ΕΦΚΑ ανταποκριθήκαμε άμεσα σε ένα ώριμο και τεκμηριωμένο αίτημα του Δήμου Κηφισιάς, για αξιοποίηση με έσοδα για τον e-ΕΦΚΑ μη χρησιμοποιούμενου ακινήτου του e-ΕΦΚΑ για τη λειτουργία λαϊκής αγοράς. Ευχαριστώ θερμά τον Δήμαρχο Βασίλης Ξυπολυτάς για την εξαιρετική συνεργασία.
Η ανακοίνωση του Δημάρχου Κηφισιάς
Ο Δήμος Κηφισιάς, μετά από πρωτοβουλία του Δημάρχου Κηφισιάς Βασίλη Ξυπολυτά, προχώρησε στην υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης χρήσης τμήματος ακινήτου ιδιοκτησίας του e-ΕΦΚΑ, επί των οδών Μπακογιάννη και Χαριλάου Τρικούπη, έναντι ανταλλάγματος, για τη λειτουργία της Λαϊκής Αγοράς της Δημοτικής Ενότητας Κηφισιάς.
Η πρωτοβουλία αυτή υλοποιήθηκε μετά από συντονισμένες ενέργειες του Δημάρχου Κηφισιάς Βασίλη Ξυπολυτά σε συνεργασία με την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως και τον e-ΕΦΚΑ. Ο Δήμαρχος ζήτησε την παραχώρηση του συγκεκριμένου ακινήτου για τον σκοπό αυτό, και η θετική έκβαση της διαδικασίας κατέστη εφικτή χάρη στη συμβολή της Υπουργού Νίκης Κεραμέως και του Προέδρου του e-ΕΦΚΑ, κ. Βαρβέρη.
Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για την πόλη, καθώς δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την ουσιαστική αποσυμφόρηση του ιστορικού κέντρου της Κηφισιάς, τη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών και την αναδιοργάνωση μιας κρίσιμης καθημερινής λειτουργίας της πόλης με όρους μεγαλύτερης ασφάλειας, καλύτερης προσβασιμότητας και αυξημένης λειτουργικότητας.












