3ο Γυμνάσιο Βύρωνα: 1η θέση στο Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης 2026 ανάμεσα στα γυμνάσια του Βύρωνα
Με μεγάλη ικανοποίηση ανακοινώνεται ότι το 3ο Γυμνάσιο Βύρωνα κατέκτησε την κορυφή στο Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης για τη φετινή χρονιά, ανάμεσα στα Γυμνάσια του Βύρωνα.

Την επιτυχία γνωστοποίησε ο Δήμαρχος Βύρωνα, Αλέξης Σωτηρόπουλος, εκφράζοντας τα συγχαρητήριά του προς τους μαθητές και τις μαθήτριες για την υπεύθυνη στάση, τη συμμετοχή και τη συλλογική τους προσπάθεια.
Ως επιβράβευση για τη διάκρισή τους, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν μια εκδρομή, με έξοδα του Δήμου, σε προορισμό που θα επιλέξουν από κοινού, με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών και της διεύθυνσης του 3ου Γυμνασίου.













