ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΙΜΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ
Έχετε… Γράμμα από τον Δήμαρχο!!
Κυκλοφορεί ήδη το νέο “Γράμμα από τον Δήμαρχο”, η καθιερωμένη πλέον ανοιχτή επιστολή – ενημέρωση από τον Δήμαρχο για τα τρέχοντα ζητήματα της πόλης του Αλίμου.
Στο “Γράμμα” αυτό, που είναι το 20ο κατά σειρά, θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για τα πολλά και μεγάλα έργα που είναι σε εξέλιξη στον Άλιμο, όπως:
– Ο ποδηλατόδρομος & ανάπλαση πεζοδρομίων, μήκους 5 χιλιομέτρων και ύψους 3.000.000 €
– Η ενεργειακή αναβάθμιση των σχολείων, έργο 2.400.000 €
– Η απαλλοτρίωση οικοπέδου για τη δημιουργία χώρου πρασίνου, δαπάνης 1.000.000 €
κ.ά.
Επίσης, νεότερα για την ανάπλαση της Μαρίνας Αλίμου, για τις πολιτιστικές και κοινωνικές δράσεις και διοργανώσεις, τις πανελλαδικές διακρίσεις του Αλίμου και πολλά ακόμα!
Μπορείτε να διαβάσετε το ΓΡΑΜΜΑ ακολουθώντας τον σύνδεσμο ΕΔΩ













