Ένα νέο σκάνδαλο φαίνεται να ξεσπά στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, το δημοσίευμα του myota.gr μετά τις πρόσφατες αποκαλύψεις για τον ΟΠΕΚΕΠΕ και τα «Σπιτάκια Ανακύκλωσης». Αυτή τη φορά, στο επίκεντρο της έρευνας της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας βρίσκονται οι ψηφιακοί υδρομετρητές, που εγκαταστάθηκαν σε δεκάδες δήμους και ΔΕΥΑ της χώρας με χρηματοδότηση 180 εκατ. ευρώ από ευρωπαϊκούς πόρους.
Στόχος των έργων ήταν η ορθολογική κατανάλωση και η μείωση των απωλειών νερού.
Ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1 και του Γιώργου Παπαχρήστου, προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα για το κόστος προμήθειας: σε αρκετούς δήμους, η τιμή αγοράς εκτοξεύθηκε στα 250–300 ευρώ ανά τεμάχιο, τη στιγμή που η πραγματική τους αξία στην αγορά δεν ξεπερνά τα 30–35 ευρώ.
Εισαγγελική ευρωβόμβα και για τους υδρομετρητές













