Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης ανακοίνωσε την υλοποίηση νέου προγράμματος για την πρόσληψη 1.000 επιπλέον ανέργων ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ) σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ βαθμού.
Πρόκειται για τη συνέχιση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας κοινωνικής ένταξης, καθώς το προηγούμενο πρόγραμμα, που αφορούσε επίσης 1.000 θέσεις, εξαντλήθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα, αποδεικνύοντας την υψηλή ζήτηση αλλά και την ανάγκη που υπάρχει στην κοινωνία.
Με τη νέα αυτή δράση, ενισχύεται η δυνατότητα ουσιαστικής συμμετοχής των ατόμων με Αναπηρία στην αγορά εργασίας, προάγεται η ισότιμη πρόσβαση σε ευκαιρίες απασχόλησης και παράλληλα ενδυναμώνεται ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως φορέα κοινωνικής συνοχής.













