ΚΕΣΚΕΚΙ 2025
Ο Δήμος Καισαριανής σε συνεργασία με τον Μικρασιατικό Σύλλογο Καισαριανής αναβιώνουν στην πόλη μας και φέτος για 20 η χρονιά, το παραδοσιακό έθιμο «Κεσκέκι» με μουσική και χορό
από την Μικρά Ασία, μια εκδήλωση τιμής και μνήμης στο Μικρασιατικό Ελληνισμό.
Μια εκδήλωση γεμάτη μνήμη και σεβασμό προς τον Μικρασιατικό Ελληνισμό, που μας θυμίζει τις ρίζες μας και την πολιτιστική μας κληρονομιά.













