Η Οικολογική Συμμαχία υψώνει φωνή για το Τέλος του Σπισισμού, ζητώντας τον οριστικό τερματισμό της χρήσης των ζώων ως «επιστημονικό υλικό» στα εργαστήρια.
Με αφορμή τη συζήτηση γύρω από τα δικαιώματα όλων των έμβιων όντων, η Οικολογική Συμμαχία αναδεικνύει τις ηθικές, επιστημονικές και κοινωνικές διαστάσεις της εκμετάλλευσης των ζώων και καλεί σε έναν νέο δρόμο έρευνας που σέβεται τη ζωή, προάγει την καινοτομία και υπηρετεί πραγματικά τον άνθρωπο χωρίς θυσίες εις βάρος της φύσης.

ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ
1. Νέο νομικό καθεστώς με κατάργηση της θεώρησης των ζώων ως «ιδιοκτησία» και την αναγνώριση τους ως αισθανόμενα όντα των οποίων τα δικαιώματα πρέπει να προστατεύονται από το νόμο.
2. Διάχυση της συμπόνιας για τα ζώα μέσω της εκπαίδευσης – Πρόληψη του σπισισμού.
3. Μία μη βίαιη διατροφική κουλτούρα.
4. Τερματισμό της χρήσης των ζώων ως «επιστημονικό υλικό» στα εργαστήρια.
5. Θεώρηση των ζώων ως μη πόρου – Κάθε απόφαση σχετική με το περιβάλλον θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τα δικαιώματα των ζώων και ιδιαίτερα το δικαίωμα να ευημερούν στο κατάλληλο περιβάλλον.












