|
«Καμία αναβάθμιση στην παρανομία» δηλώνει ο Δήμος Ηλιούπολης – Το Κ.Υ.Τ. έχει κριθεί παράνομο από το ΣτΕ
Σε μετωπική σύγκρουση με τους υπεύθυνους της λειτουργίας και «αναβάθμισης» του Κέντρου Υπερυψηλής Τάσης (Κ.Υ.Τ.) στον Υμηττό προχώρησε ο Δήμαρχος Ηλιούπολης Στάθης Ψυρρόπουλος. Την Πέμπτη 10 Ιουλίου 2025 κατέθεσε μήνυση στο Αστυνομικό Τμήμα Ηλιούπολης, καταγγέλλοντας παράνομες εργασίες και αυθαίρετη εγκατάσταση του Κ.Υ.Τ. στη βραχώδη πλαγιά του βουνού, εντός προστατευόμενης ζώνης.

Μέσα από δημόσια τοποθέτηση σε βίντεο που έδωσε άμεσα στη δημοσιότητα, ο Δήμαρχος χαρακτήρισε το έργο «έκτρωμα που πρέπει επειγόντως να απομακρυνθεί» και κάλεσε σε μαζική κινητοποίηση όλους τους δημότες και κατοίκους για να υπερασπιστούν τη δημόσια υγεία, το φυσικό περιβάλλον και την ποιότητα ζωής τους.
Η αντίδραση του Δήμου δεν είναι νέα, από την πρώτη στιγμή που ο πρόεδρος του ΑΔΜΗΕ έκανε λόγο για «αναβάθμιση» του Κ.Υ.Τ., η δημοτική αρχή εξέφρασε σθεναρή και τεκμηριωμένη αντίθεση, τονίζοντας ότι οποιαδήποτε παρέμβαση σε μια εγκατάσταση που έχει κριθεί παράνομη από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) αποτελεί πρόκληση προς τη Δικαιοσύνη και τους πολίτες.
«Η “αναβάθμιση” του Κ.Υ.Τ. σημαίνει υποβάθμιση της ζωής μας. Εσείς ανοίγετε τη συζήτηση, εμείς την κλείνουμε.»
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και το Δελτίο Τύπου του Δήμου:
Μετωπική σύγκρουση με μήνυση του Δημάρχου Ηλιούπολης για την απομάκρυνση του Κ.Υ.Τ (Κέντρου Υπερυψηλής Τάσης) από τον Υμηττό
Μήνυση κατέθεσε ο Δήμαρχος Ηλιούπολης Στάθης Ψυρρόπουλος για την απομάκρυνση του Κ.Υ.Τ (Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης) από τον Υμηττό την Πέμπτη 10 Ιουλίου 2025 στο Αστυνομικό τμήμα Ηλιούπολης για τις παράνομες εργασίες και την παράνομη εγκατάσταση στην περιοχή.
|