Εγκαίνια ενός ακόμα σύγχρονου πάρκου του ΣΠΑΥ, στην Αγία Παρασκευή
Ο ΣΠΑΥ συνεχίζει με πράξεις το σχέδιο αναζωογόνησης του Υμηττού
Στο πλαίσιο του έργου «Δράσεις Θωράκισης και Ανάδειξης Υμηττού», ενταγμένου στο Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης», εγκαινιάστηκε στην Αγία Παρασκευή, ένα ακόμα νέο πρότυπο πάρκο του ΣΠΑΥ.
Ο προστατευμένος χώρος, συνολικής έκτασης 344,20 τ.μ., που διαθέτει γωνιές πρασίνου, στέγαστρα, περίφραξη και όργανα αναψυχής αποτελεί μια μικρή πράσινη νησίδα αστικής αναζωογόνησης.
Σε ένα πανέμορφο περιβάλλον τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν το παιχνίδι σε επαφή με τη φύση, στους πρόποδες του Υμηττού, ενώ οι γονείς μπορούν να ξεκουραστούν σε «έξυπνα» παγκάκια με ηλιακή φόρτιση συσκευών.
Στην τελετή των εγκαινίων ο Πρόεδρος του ΣΠΑΥ και Δήμαρχος Παιανίας, Ισίδωρος Μάδης δήλωσε ότι ο ΣΠΑΥ παραδίδει ένα ακόμα πάρκο με την υπογραφή του, στην πλατεία Ρίτσου στο Κοντόπευκο της Αγίας Παρασκευής.
«Ένα πάρκο που είναι αφιερωμένο στα παιδιά, στις μικρές ηλικίες με παιχνίδια που μπορούν να απολαμβάνουν και παράλληλα με smart τεχνολογία δεδομένου ότι έχουμε έξυπνα παγκάκια για τους γονείς.

Είναι ένα έργο που απευθύνεται στην κοινωνία». Δήμαρχος της Αγίας Παρασκευής και Αντιπρόεδρος του ΣΠΑΥ Γιάννης Μυλωνάκης ανέφερε,
«καταφέραμε με τη βοήθεια του ΣΠΑΥ να δημιουργήσουμε αυτή την πολύ όμορφη παιδική χαρά».
Στην εκδήλωση παρέστη και ο πρώην πρόεδρος ΣΠΑΥ, Δήμαρχος Ελληνικού Αργυρούπολης Γιάννης Κωνσταντάτος ο οποίος δήλωσε «Να πούμε ένα μεγάλο μπράβο στο ΣΠΑΥ και στον νέο πρόεδρο τον Ισίδωρο Μάδη. Αυτό το έργο δείχνει ότι εμείς οι αυτοδιοικητικοί έχουμε συνέργειες».

















