Η γιορτή λήξης του σχολικού έτους του 2 ου ΓΕΛ
Στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Δημαρχείου πραγματοποιήθηκε η εορτή λήξης της σχολικής χρονιάς του 2 ου Λυκείου Καισαριανής.
Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στη μνήμη του απόφοιτου του 2 ου Λυκείου και εκ των αδικοχαμένων θυμάτων του εγκλήματος των Τεμπών Παναγιώτη Χατζηχαραλάμπους, ο πατέρας του οποίου, Βασίλης Χατζηχαραλάμπους, παραβρέθηκε και απηύθυνε χαιρετισμό.
Κατά τη διάρκεια της γιορτής παρουσιάστηκαν τα πολιτιστικά και άλλα προγράμματα καθώς και οι όμιλοι που υλοποιήθηκαν φέτος στο σχολείο, ενώ ακολούθησε πλούσιο καλλιτεχνικό πρόγραμμα με θεατρικά δρώμενα, φιλαναγνωσία και συναυλία από την μπάντα του Λυκείου.















