Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ένας κακός πρωθυπουργός απαντά το 60,9% των πολιτών
Σύμφωνα με δημοσκόπηση της GPO για το ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά 90,1 FM, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ένας κακός πρωθυπουργός απαντά το 60,9% των πολιτών.
Μπορεί να εμφανίζει ανοδική τάση η Νέα Δημοκρατία στην εκτίμηση ψήφου με αναγωγή επί των εγκύρων, στην έρευνα, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό των «Παραπολιτικών» από 10 έως 13 Ιουνίου σε 1.000 άτομα, ωστόσο στο ερώτημα: Συνολικά αυτά τα 6 χρόνια της πρωθυπουργικής του θητείας, θα λέγατε ότι ο κ. Μητσοτάκης είναι ένας καλός ή κακός πρωθυπουργός;
Η απάντηση είναι ότι είναι κακός Πρωθυπουργός
Η νέα δημοσκόπηση της GPO, καταγράφει μεταξύ άλλων σταδιακές διαφοροποιήσεις ως προς τα ποσοστά των κομμάτων.
Η Ν.Δ. συγκεντρώνει ποσοστό 30,3%, αυξάνει το προβάδισμά της σχεδόν κατά μια μονάδα, στις 15,6 μονάδες, έναντι του δεύτερου κόμματος, του ΠΑΣΟΚ, (14,7%), που ξεπερνάει οριακά την Πλεύση Ελευθερίας (14,6%), η οποία διατηρεί την εκλογική της ανθεκτικότητα.
Σταθερή εμφανίζεται η δυναμική της Ελληνικής Λύσης, με 10,8%, το ΚΚΕ συγκεντρώνει 8,4%, ενώ η φθορά του ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζεται, με το κόμμα να υποχωρεί στο 6,1%, χωρίς ενδείξεις ανάκαμψης στο άμεσο μέλλον. Ακολουθούν Φωνή Λογικής3,5%, Κινημα Δημοκρατίας 2,8%, ΝΙΚΗ 2,6%, Νέα Αριστερά 1,8%, ΜεΡΑ25 1,2%, Αλλο 3,2%.
Στο ερώτημα για την οικονομική κατάσταση της χώρας από την αρχή του έτους, το 50.5% απαντά ότι έχει επιδεινωθεί.
Μόνο το 27,2% θα ήθελε το Κυριάκο Μητσοτάκη για τον επόμενο Πρωθυπουργό












