Η Αριστερή Παρέμβαση Βύρωνα συμμετέχει και καλεί στη σημερινή συγκέντρωση στις 7 μμ στην πλ. Αγ. Λαζάρου. Τέμπη: Το έγκλημα ήταν προδιαγεγραμμένο. Όλες-οι στην απεργία και τις κινητοποιήσεις
Οι ιδιωτικοποιήσεις δολοφονούν, καμία συγνώμη δεν γίνεται δεκτή
Από τη σφοδρή σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη και ενώ είναι ακόμα σε εξέλιξη οι έρευνες, ο αριθμός των νεκρών έχει φτάσει στους 57, υπάρχουν βαριά τραυματίες, άλλοι που νοσηλεύονται και άλλοι από τα πίσω βαγόνια που γλύτωσαν χωρίς πολλά τραύματα. Τα θύματα είναι κατά πλειοψηφία νέα παιδιά, φοιτήτριες και φοιτητές, αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι στα δύο τρένα. Βαρύς ο φόρος αίματος του λαού για πέρασμα σε «επενδυτές» των δημόσιων οργανισμών και αγαθών και λειτουργία τους με τους νόμους της αγοράς, της εμπορευματοποίησης, των κερδών.
Καιρό τώρα καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους την πλήρη διάλυση των υποδομών και των δρομολογίων μετά την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ το 2016 από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ έναντι 45 εκ. €. που αποτέλεσε στόχο όλων των κυβερνήσεων και της Ε.Ε.. Η ιδιωτικοποίηση και απαξίωση των σιδηροδρόμων είχε ξεκινήσει από τις κυβερνήσεις Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ και προχώρησε με τον κατακερματισμό του ΟΣΕ σε μικρότερες εταιρείες ΕΡΓΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και έφτασε στη σημερινή κατάσταση κατ’ επιταγή των «μνημονιακών υποχρεώσεων».
Τα καλοταϊσμένα καθεστωτικά ΜΜΕ με υπόδειξη της κυβέρνησης της Ν.Δ. προσπαθούν να χρεώσουν την ευθύνη σε ανθρώπινο λάθος. Πότε μέχρι τώρα δεν είχαν αναφέρει τις δημόσιες καταγγελίες των εργαζόμενων πριν και μετά το προηγούμενο δυστύχημα στο Άδενδρο το 2017, ούτε και τις σχετικές κινητοποιήσεις τους και ότι δεν λειτουργούν το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της κυκλοφορίας και τα αυτόματα φωτοσήματα. Στο οργανόγραμμα που η ίδια η πολιτεία έχει ψηφίσει, λέει ότι πρέπει να υπάρχουν 2.100 εργαζόμενοι στο Σιδηρόδρομο. Σήμερα και μετά την περαιτέρω διάλυση από την κυβέρνηση της Ν.Δ., εργάζονται 750 άνθρωποι σε όλη την χώρα.